ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟΙ ΑΝΤΙΛΑΛΟΙ
Δεκεμβρίου 11, 2024
0
Αντ. Μπέζας: "Σπασμωδικά, αποσπασματικά και πρόχειρα, τα μέτρα της Δημοτικής Αρχής για το κυκλοφοριακό της Ηγουμενίτσας"!
Τα μέτρα που εκ των υστέρων ανακοίνωσε η Δημοτική Αρχή, μετά την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την παραχώρηση σε ιδιώτη του χώρου στάθμευσης έναντι του Ι.Ν. της Ευαγγελίστριας -την οποία καταψηφίσαμε- ώστε να αποδείξει ότι διαθέτει σχέδιο αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού προβλήματος της Ηγουμενίτσας, δικαιώνουν την κριτική μας και αποδεικνύουν ακριβώς το αντίθετο: Ότι δε διαθέτει σχέδιο παρεμβάσεων με επιστημονική τεκμηρίωση των κυκλοφοριακών δεδομένων και της χρονοσειράς υλοποίησης και ότι για ακόμη μια φορά, και στο σοβαρό αυτό θέμα, λειτουργεί σπασμωδικά, αποσπασματικά και πρόχειρα.
Η δημοπρασία του συγκεκριμένου χώρου θα αποτύχει ως διαδικασία αλλά και επί της ουσίας αφού δεν θα έχει πρακτικό όφελος, το εγχείρημα για λειτουργία τους καλοκαιρινούς μήνες χώρων στάθμευσης στα προαύλια σχολικών μονάδων στερείται τεχνικής σοβαρότητας, καμία προετοιμασία, συνεννόηση και συμφωνία δεν έχει υπάρξει με φορείς που διαθέτουν χώρους που χρησιμοποιούνται ήδη για στάθμευση όπως ο ΟΛΗΓ και η ΕΤΑΔ αλλά ούτε με το ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας, το οποίο επιτείνει το κυκλοφοριακό στη νέα του θέση που δεν προβλέπεται από το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Ηγουμενίτσας, κανένας σχεδιασμός δεν έχει γίνει για τους θερινούς μήνες στις τουριστικές περιοχές Πλαταριάς, Συβότων και Πέρδικας που εντείνεται η κυκλοφοριακή πίεση, η διακοπή της κυκλοφορίας στην είσοδο του χώρου στάθμευσης του ΟΛΗΓ και τα άλλα αντίστοιχα μέτρα είναι απλές «ασπιρίνες» ενώ καμία διαβούλευση δεν έχει πραγματοποιηθεί με τον Εμπορικό Σύλλογο Ηγουμενίτσας, το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας κλπ ή τα Συμβούλια των αντίστοιχων Δημοτικών Κοινοτήτων.
Προφανώς και δεν μπορούμε να περιμένουμε αν και πότε θα κατασκευαστεί η παράκαμψη της Ηγουμενίτσας. Το πρόβλημα πλέον κραυγάζει ότι χρήζει συνολικού σχεδιασμού και δράσεων που ξεκινούν από την αστυνόμευση και την εφαρμογή του νόμου, τη δημιουργία νέων δωρεάν γενικών και ειδικών χώρων στάθμευσης, τις υπόλοιπες υποδομές καθολικής προσβασιμότητας και την αστική κινητικότητα και φθάνουν μέχρι το μοντέλο ανάπτυξης που θέλουμε για την πόλη και γενικά το Δήμο Ηγουμενίτσας