Αντ. Μπέζας: "Σπασμωδικά, αποσπασματικά και πρόχειρα, τα μέτρα της Δημοτικής Αρχής για το κυκλοφοριακό της Ηγουμενίτσας"! - Θεσπρωτικοί Αντίλαλοι
.com/img/a/
77ec519355683fc68bd4e457a6036657
0f26b62318f8f713987d9b5fe738daa6
65719ea6880162d89044652dcaced3b5
cb5add03463e1939e45a7d079c330fe8
911c78a592699644d2b1ef806743f3c6
d94f3520ab2486dcf9295812e1a74740

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024

Αντ. Μπέζας: "Σπασμωδικά, αποσπασματικά και πρόχειρα, τα μέτρα της Δημοτικής Αρχής για το κυκλοφοριακό της Ηγουμενίτσας"!

Αντ. Μπέζας: "Σπασμωδικά, αποσπασματικά και πρόχειρα, τα μέτρα της Δημοτικής Αρχής για το κυκλοφοριακό της Ηγουμενίτσας"!
igyutytrygh

Τα μέτρα που εκ των υστέρων ανακοίνωσε η Δημοτική Αρχή, μετά την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την παραχώρηση σε ιδιώτη του χώρου στάθμευσης έναντι του Ι.Ν. της Ευαγγελίστριας -την οποία καταψηφίσαμε- ώστε να αποδείξει ότι διαθέτει σχέδιο αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού προβλήματος της Ηγουμενίτσας, δικαιώνουν την κριτική μας και αποδεικνύουν ακριβώς το αντίθετο: Ότι δε διαθέτει σχέδιο παρεμβάσεων με επιστημονική τεκμηρίωση των κυκλοφοριακών δεδομένων και της χρονοσειράς υλοποίησης και ότι για ακόμη μια φορά, και στο σοβαρό αυτό θέμα, λειτουργεί σπασμωδικά, αποσπασματικά και πρόχειρα.

Η δημοπρασία του συγκεκριμένου χώρου θα αποτύχει ως διαδικασία αλλά και επί της ουσίας αφού δεν θα έχει πρακτικό όφελος, το εγχείρημα για λειτουργία τους καλοκαιρινούς μήνες χώρων στάθμευσης στα προαύλια σχολικών μονάδων στερείται τεχνικής σοβαρότητας, καμία προετοιμασία, συνεννόηση και συμφωνία δεν έχει υπάρξει με φορείς που διαθέτουν χώρους που χρησιμοποιούνται ήδη για στάθμευση όπως ο ΟΛΗΓ και η ΕΤΑΔ αλλά ούτε με το ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας, το οποίο επιτείνει το κυκλοφοριακό στη νέα του θέση που δεν προβλέπεται από το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Ηγουμενίτσας, κανένας σχεδιασμός δεν έχει γίνει για τους θερινούς μήνες στις τουριστικές περιοχές Πλαταριάς, Συβότων και Πέρδικας που εντείνεται η κυκλοφοριακή πίεση, η διακοπή της κυκλοφορίας στην είσοδο του χώρου στάθμευσης του ΟΛΗΓ και τα άλλα αντίστοιχα μέτρα είναι απλές «ασπιρίνες» ενώ καμία διαβούλευση δεν έχει πραγματοποιηθεί με τον Εμπορικό Σύλλογο Ηγουμενίτσας, το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας κλπ ή τα Συμβούλια των αντίστοιχων Δημοτικών Κοινοτήτων. 

Προφανώς και δεν μπορούμε να περιμένουμε αν και πότε θα κατασκευαστεί η παράκαμψη της Ηγουμενίτσας. Το πρόβλημα πλέον κραυγάζει ότι χρήζει συνολικού σχεδιασμού και δράσεων που ξεκινούν από την αστυνόμευση και την εφαρμογή του νόμου, τη δημιουργία νέων δωρεάν γενικών και ειδικών χώρων στάθμευσης, τις υπόλοιπες υποδομές καθολικής προσβασιμότητας και την αστική κινητικότητα και φθάνουν μέχρι το μοντέλο ανάπτυξης που θέλουμε για την πόλη και γενικά το Δήμο Ηγουμενίτσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου