Οι νέοι αντιδήμαρχοι του Δήμου Σουλίου
Και οι αρμοδιότητες
Με αποφαση του ο Δήμαρχος Σουλίου, ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως έμμισθους Αντιδημάρχους του Δήμου Σουλίου, με θητεία από 04/01/2022 μέχρι 03/01/2023, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
Τον κ. Μπέλλο Θεοφάνη του Έκτορα, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Τεχνικών Υπηρεσιών και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:
αα) Της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών,
ββ) Του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας, οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
β) Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος θα αναπληρώνει το Δήμαρχο σε όλα τα καθήκοντα του όταν αυτός κωλύεται ή απουσιάζει και θα υπογράφει τα έγγραφα. Επίσης, ο ανωτέρω, αποκλειστικά και μόνο κατά την απουσία του Δημάρχου, θα υπογράφει και τα έγγραφα-βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας που απαιτείται έκφραση γνώμης και αποφασιστικής αρμοδιότητας π.χ. διορισμοί, προσλήψεις, υπηρεσιακές μεταβολές.
Τον κ. Ντάγκα Γεώργιο του Ηρακλή καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης – Κοινωνικής Προστασίας, Αθλητισμού και Πολιτισμού και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:
αα)Του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης (εκτός του Γραφείου Απασχόλησης, Προστασίας του Καταναλωτή και Τουρισμού και
των άρθρων 11στ’-ζ’ και 11θ’-ιγ’ των αρμοδιοτήτων ζωικής παραγωγής του Γραφείου Αγροτικής Παραγωγής), ββ)Του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού (εκτός τις αρμοδιότητες σε θέματα Παιδείας και Διά Βίου Μάθησης του Γραφείου Απασχόλησης, Προστασίας του Καταναλωτή και Τουρισμού), οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Τον κ. Γκέγκα Ανδρέα του Αναστασίου κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Αχέροντα:
α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας εκτός των εγγράφωνβεβαιώσεων μονίμου κατοικίας που απαιτείται έκφραση γνώμης και
αποφασιστικής αρμοδιότητας (π.χ. διορισμοί, προσλήψεις, υπηρεσιακές μεταβολές).
ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
στ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους με τα μέσα που θα
οριστούν από αυτούς.
Τον κ. Παππά Παναγιώτη του Γεωργίου, ως άμισθο:
1. καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Καθαριότητας – Τουρισμού του Δήμου Σουλίου, με θητεία από 04/01/2022 μέχρι 03/01/2023, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και του μεταβιβάζει τις αρμοδιότητες ως εξής:
α)Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:
αα) Του Τμήματος Περιβάλλοντος της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας,
ββ) Του Γραφείου Απασχόλησης, Προστασίας του Καταναλωτή και Τουρισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής
Ανάπτυξης, οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων
2. κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Σουλίου:
α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας εκτός των εγγράφωνβεβαιώσεων μονίμου κατοικίας που απαιτείται έκφραση γνώμης και αποφασιστικής αρμοδιότητας (π.χ. διορισμοί, προσλήψεις, υπηρεσιακές μεταβολές).
ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
στ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους.
Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος Ντρίτσου Μαρία:
Αναθέτει από 04/01/2022 μέχρι 03/01/2023, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, χωρίς αμοιβή, στη κ. Ντρίτσου Μαρία του Παναγιώτη την εποπτεία και το συντονισμό συγκεκριμένων δράσεων του Δήμου, όπως αναλύονται παρακάτω:
– Ζητήματα που σχετίζονται με τη δημόσια υγεία και την τρίτη ηλικία,
– Διοργάνωση πολιτιστικών προγραμμάτων και θέματα τουρισμού.
Σημείωση: Η θητεία του Αντιδημάρχου Στάυρου Κωσταρά, δεν είχει ακόμα ολοκληρωθεί καθώς είχε οριστεί με ένα μηνα διαφορά απο τους υπολοίπους, και συνεχίζει ως εχει.
ΠΗΓΗ: www.paramythia-online.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου