Με 8 αντιδημάρχους το "νέο" Δημαρχιακό σχήμα
Σύμφωνα με την με αρίθμ. 985/2021 Απόφαση του Δημάρχου Ηγουμενίτσας κ. Ιωάννη Λώλου ορίστηκαν οι νέοι Αντιδήμαρχοι και τους μεταβιβάστηκαν οι αντίστοιχες αρμοδιότητες. Πιο συγκεκριμένα με την ανωτέρω απόφαση ορίσθηκαν οι ακόλουθοι:
· Η κα Χριστίνα Τζέλλου Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών
· Ο κ. Κωνσταντίνος Τσουμάνης, Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Δόμησης
· Ο κ. Ηλίας Λώλης, Αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας, Εμπορικών Δραστηριοτήτων
· Ο κ. Μιχαήλ Γκίκας, Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Περιβάλλοντος, Κυκλικής Οικονομίας και Πρωτογενούς Τομέα
· Η κα Βασιλική Τσώτου, Αντιδήμαρχος Κοινωνικής & Ψηφιακής Πολιτικής
· Ο κ. Απόστολος Τζώρτζης, Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας
· Ο κ. Βασίλειος Γκόλιας, Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Εξυπηρέτησης Πολιτών
· Ο κ. Ελευθέριος Κώστας, Αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης
Αναλυτικά οι αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων:
A. Ορίζουμε τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας, Αντιδημάρχους του Δήμου Ηγουμενίτσας, με θητεία από 01-11-2021 μέχρι και 31-10-2022, διατηρώντας ο Δήμαρχος το δικαίωμα τροποποίησης της παρούσας απόφασής του με αιτιολογημένη νέα απόφαση μετά το πέρας του προβλεπόμενου στο Νόμο εξαμήνου:
1. Την κα Χριστίνα Τζέλλου, έμμισθο Αντιδήμαρχο Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
i. Την εποπτεία και την ευθύνη των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου όπως αναφέρονται στον Ο.Ε.Υ. και στις ισχύουσες διατάξεις, εξαιρουμένου του Γραφείου Προϋπολογισμού και του Τμήματος Επιχειρηματικότητας & Εμπορικών Δραστηριοτήτων και ειδικότερα:
· Την έκδοση του τεκμηριωμένου αιτήματος, την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης σύμφωνα με τα οριζόμενα στην περιπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 203 του Ν.4555/18 (ΦΕΚ 133/19-07-2018 τεύχος Α’).
· Την καταγραφή, διασφάλιση και αξιοποίηση της Δημοτική Περιουσίας
ii. Την εποπτεία και ευθύνη των θεμάτων διαχείρισης του Ανθρωπίνου Δυναμικού και των Διοικητικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου σύμφωνα με το Ο.Ε.Υ. καθώς και την υπογραφή κάθε είδους βεβαιώσεων προς το προσωπικό για θέματα που άπτονται της απασχόλησης του στον Δήμο, τις υπηρεσιακές μεταβολές του προσωπικού και τις παραπομπές υπαλλήλων στις αρμόδιες υγειονομικές επιτροπές.
iii. Την ευθύνη των θεμάτων Πολιτισμού.
2. Τον κ. Κωνσταντίνο Τσουμάνη, έμμισθο Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και Δόμησης και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
i. Την εποπτεία και την ευθύνη της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Σχεδίου Πόλης, όπως αναφέρονται στον εγκεκριμένο Ο.Ε.Υ.
ii. Την εποπτεία και ευθύνη του Αυτοτελούς Τμήματος Δόμησης όπως αναφέρονται στον εγκεκριμένο Ο.Ε.Υ καθώς και την υπογραφή των διοικητικών πράξεων που αφορούν στις αυθαίρετες κατασκευές.
3. Τον κ. Ηλία Λώλη, έμμισθο Αντιδήμαρχο Επιχειρηματικότητας και Εμπορικών Δραστηριοτήτων και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη των Εμπορικών Δραστηριοτήτων και Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος και την υπογραφή των αποφάσεων:
· Αδειοδότησης εμπορικών δραστηριοτήτων και καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
· Οριστικής σφράγισης καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
· Οριστικής αφαίρεσης αδειών λειτουργίας καταστημάτων.
· Αποσφράγισης καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
· Ακύρωσης αποφάσεων προσωρινών αφαιρέσεων καταστημάτων
· Επιβολής προστίμου για καταλήψεις κοινοχρήστων χώρων
· Όλες τις αποφάσεις που απορρέουν από τις αρμοδιότητες που του έχουν ανατεθεί, σύμφωνα με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας.
ii. Την ευθύνη θεμάτων Προώθησης Απασχόλησης και Προσέλκυσης Επενδύσεων και ενίσχυση της επιχειρηματικότητας.
iii. Τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών.
iv. Τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
v. Την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001).
vi. Την ευθύνη και την εποπτεία του Τμήματος Επιχειρηματικότητας & Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Δήμου σύμφωνα με το Ο.Ε.Υ.
4. Τον κ. Μιχαήλ Γκίκα, έμμισθο Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Περιβάλλοντος, Κυκλικής Οικονομίας και Πρωτογενούς Τομέα και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.
ii. Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων.
iii. Την ευθύνη των εγκαταλελειμμένων οχημάτων.
iv. Την προαγωγή της κυκλικής οικονομίας και της ανακύκλωσης.
v. Την Καθαριότητα Σχολικών Κτηρίων.
vi. Την ευθύνη των θεμάτων Αγροτικής Ανάπτυξης.
vii. Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για την επιβολή προστίμων.
viii. Την ευθύνη και την εποπτεία των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου σύμφωνα με το Ο.Ε.Υ. και συγκεκριμένα του Αυτοτελούς Γραφείου Στήριξης του Πρωτογενούς Τομέα καθώς και της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Περιβάλλοντος & Κυκλικής Οικονομίας εκτός του Γραφείου Αδέσποτων Ζώων και Διαχείρισης Κυνοκομείου.
5. Την κα Βασιλική Τσώτου, έμμισθο Αντιδήμαρχο Κοινωνικής & Ψηφιακής Πολιτικής και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη και την εποπτεία των υπηρεσιών Κοινωνικής Πολιτικής και κοινωνικής Πρόνοιας.
ii. Την ευθύνη των δομών Κοινωνικής Φροντίδας και την ανάπτυξη νέων.
iii. Την ευθύνη θεμάτων Ισότητας και Οικογενειακού Προγραμματισμού.
iv. Την ευθύνη των θεμάτων Παιδείας, Νέας Γενιάς και Αθλητισμού.
v. Την ευθύνη των θεμάτων εθελοντισμού.
vi. Την ευθύνη των θεμάτων Προστασία τρίτης Ηλικίας.
vii. Την ευθύνη των θεμάτων Πρόληψης και Προαγωγής Υγείας.
viii. Την ευθύνη των θεμάτων Ψηφιακής Πολιτικής.
ix. Την ευθύνη και την εποπτεία του Αυτοτελές Τμήμα Ψηφιακής Πολιτικής και της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πρόνοιας, Προαγωγής Υγείας, Παιδείας και Νέας Γενιάς εξαιρουμένης της αρμοδιότητας για τον Πολιτισμό, του Δήμου σύμφωνα με το Ο.Ε.Υ.
6. Τον κ. Απόστολο Τζώρτζη, έμμισθο Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας.
ii. Την εκτέλεση έργων με αυτεπιστασία.
iii. Την ευθύνη και την εποπτεία της συντήρηση του ηλεκτροφωτισμού.
iv. Τον συντονισμό και την επίβλεψη των θεμάτων Κίνησης και Οχημάτων.
v. Το πρόγραμμα αδέσποτων ζώων και την λειτουργία του καταφυγίου αδέσποτων
vi. Την ευθύνη και την εποπτεία των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου σύμφωνα με το Ο.Ε.Υ. και συγκεκριμένα του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας, καθώς και του Γραφείου Αδέσποτων Ζώων και Διαχείρισης Κυνοκομείου.
7. Τον κ. Βασίλειο Γκόλια, άμισθο Αντιδήμαρχο Προγραμματισμού και Εξυπηρέτησης Πολιτών και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη των θεμάτων προγραμματισμού του Δήμου και ειδικότερα του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του Δήμου σύμφωνα με το Ο.Ε.Υ.
ii. Την ευθύνη και εποπτεία της Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου σύμφωνα με το Ο.Ε.Υ.
iii. Την ευθύνη και εποπτεία του Γραφείου Προϋπολογισμού του Δήμου σύμφωνα με το Ο.Ε.Υ.
8. Τον κ. Ελευθέριο Κώστα, άμισθο Αντιδήμαρχο Τουριστικής Ανάπτυξης και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη των θεμάτων Τουριστικής Ανάπτυξης.
ii. Την συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για τον συντονισμό και την επίλυση των προβλημάτων.
iii. Την ευθύνη και την εποπτεία των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου σύμφωνα με το Ο.Ε.Υ..
Β. Οι Αντιδήμαρχοι:
i. Τελούν τους πολιτικούς γάμους και υπογράφουν τις δηλώσεις τελέσεως των πολιτικών γάμων, αρμοδιότητα που διατηρεί και ο Δήμαρχος.
ii. Υπογράφουν έγγραφα ή πράξεις με εντολή Δημάρχου στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους.
iii. Εκπροσωπούν το Δήμο στα δικαστήρια στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους.
iv. Ασκούν τις αρμοδιότητες που αναφέρονται σε θέματα Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
v. Δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου κατά τη διάρκεια της θητείας τους.
Γ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου αναπληρωτής για την άσκηση των καθηκόντων του ορίζεται ο Αντιδήμαρχος Μιχαήλ Γκίκας και σε περίπτωση που και αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Ηλία Λώλη.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητες του ασκεί ο Δήμαρχος ή ο αναπληρωτής του Δημάρχου.
Δ. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί σε μία (1) ημερήσια και δύο (2) εβδομαδιαίες τοπικές εφημερίδες, να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου, στην Διαύγεια, καθώς και στον Πίνακα Ανακοινώσεων του Δήμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου