Ηγουμενίτσα: Τι συμβαίνει με τα έργα στην παραλιακή;
Έχουνε περάσει δυο μήνες περίπου από όταν σταμάτησαν οι εργασίες για την ανάπλαση του παραλιακού δρόμου Ηγουμενίτσας (από την πρώην αγροτική τράπεζα μέχρι το κτίριο της Π.Ε. Θεσπρωτίας) και οι πολίτες αναρωτιούνται τι έχει συμβεί, χωρίς να παίρνουν κάποια απάντηση.
Παρότι στην αρχή, η ανάδοχος κατασκευαστική εταιρεία ξεκίνησε με πολύ γρήγορο ρυθμό τις εργασίες και ολοκλήρωσε τον κυκλικό κόμβο μπροστά στο κτίριο της Π.Ε. Θεσπρωτίας, αλλά και άλλες εργασίες, ξαφνικά τις διέκοψε.
Η ανάδοχος εταιρεία επικαλείται πολλά προβλήματα που παρουσιάστηκαν, για τα οποία δεν δόθηκε λύση από τον ΟΛΗΓ, που είχε ως αποτέλεσμα μεγάλη οικονομική ζημιά για την εταιρεία.
Μάλιστα η εταιρεία κοινοποίησε σε τοπικό ΜΜΕ μια επιστολή αναφέροντας τους λόγους (Διαβάστε εδώ).
Φορέας υλοποίησης του έργου είναι η ΟΛΗΓ Α.Ε. η διοίκηση της οποίας δεν έχει -μέχρι στιγμής- προβεί σε καμία ενημέρωση για το τι συμβαίνει.
Στην επιστολή της εταιρείας μάλιστα απάντησε ο μηχανικός του ΟΛΗΓ (διαβάστε εδώ) και όχι η Πρόεδρος ή ο Δ/νων Σύμβουλος...!
Η σύμβαση του έργου με τίτλο 'ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΗΣ Β΄ ΦΑΣΗΣ ΕΩΣ ΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΠΑΡΓΗΣ'', υπεγράφη μεταξύ του ΟΛΗΓ -που χρηματοδοτεί το έργο- και της εταιρείας ΟΔΟΚΑΤ Α.Ε. η οποία μειοδότησε στο διαγωνισμό που έγινε με ποσοστό έκπτωσης 56,01% (ήτοι 357.631,09 €) συμπεριλαμβανομένων απρόβλεπτων 15% (45.188,82€) και της αναθεώρησης (11.183,50€).
Προθεσμία περαιώσεως των συμβατικών εργασιών είναι 365 ημέρες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης (27/9/2019) και λήγει στις 27/9/2020, οπότε και πρέπει να παραδοθεί ολοκληρωμένο το έργο.
Παρότι στην αρχή, η ανάδοχος κατασκευαστική εταιρεία ξεκίνησε με πολύ γρήγορο ρυθμό τις εργασίες και ολοκλήρωσε τον κυκλικό κόμβο μπροστά στο κτίριο της Π.Ε. Θεσπρωτίας, αλλά και άλλες εργασίες, ξαφνικά τις διέκοψε.
Η ανάδοχος εταιρεία επικαλείται πολλά προβλήματα που παρουσιάστηκαν, για τα οποία δεν δόθηκε λύση από τον ΟΛΗΓ, που είχε ως αποτέλεσμα μεγάλη οικονομική ζημιά για την εταιρεία.
Μάλιστα η εταιρεία κοινοποίησε σε τοπικό ΜΜΕ μια επιστολή αναφέροντας τους λόγους (Διαβάστε εδώ).
Φορέας υλοποίησης του έργου είναι η ΟΛΗΓ Α.Ε. η διοίκηση της οποίας δεν έχει -μέχρι στιγμής- προβεί σε καμία ενημέρωση για το τι συμβαίνει.
Στην επιστολή της εταιρείας μάλιστα απάντησε ο μηχανικός του ΟΛΗΓ (διαβάστε εδώ) και όχι η Πρόεδρος ή ο Δ/νων Σύμβουλος...!
Η σύμβαση του έργου με τίτλο 'ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΗΣ Β΄ ΦΑΣΗΣ ΕΩΣ ΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΠΑΡΓΗΣ'', υπεγράφη μεταξύ του ΟΛΗΓ -που χρηματοδοτεί το έργο- και της εταιρείας ΟΔΟΚΑΤ Α.Ε. η οποία μειοδότησε στο διαγωνισμό που έγινε με ποσοστό έκπτωσης 56,01% (ήτοι 357.631,09 €) συμπεριλαμβανομένων απρόβλεπτων 15% (45.188,82€) και της αναθεώρησης (11.183,50€).
Προθεσμία περαιώσεως των συμβατικών εργασιών είναι 365 ημέρες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης (27/9/2019) και λήγει στις 27/9/2020, οπότε και πρέπει να παραδοθεί ολοκληρωμένο το έργο.
Ουσιαστικά, η ανάδοχος εταιρεία ζητούσε περισσότερα χρήματα από όσα προέβλεπε η σύμβαση για να καλύψει απρόβλεπτες εργασίες που έγιναν.
Μετά από προσωρινή παύση των εργασιών και με πρωτοβουλία του Δημάρχου Ηγουμενίτσας κ. Λώλου και του Αντιπεριφερειάρχη Θεσπρωτίας κ. Πιτούλη κανονίστηκε συνάντηση με εκπρόσωπο της κατασκευαστικής και το Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΛΗΓ κ. Πορφύρη, για να βρεθεί μια λύση.
Σύμφωνα με την ενημέρωση που έχουμε, στο ραντεβού πήγανε οι κ.κ. Λώλος, Πιτούλης, Πορφύρης, αλλά δεν πήγε εκπρόσωπος της εταιρείας...!
Μετά από προσωρινή παύση των εργασιών και με πρωτοβουλία του Δημάρχου Ηγουμενίτσας κ. Λώλου και του Αντιπεριφερειάρχη Θεσπρωτίας κ. Πιτούλη κανονίστηκε συνάντηση με εκπρόσωπο της κατασκευαστικής και το Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΛΗΓ κ. Πορφύρη, για να βρεθεί μια λύση.
Σύμφωνα με την ενημέρωση που έχουμε, στο ραντεβού πήγανε οι κ.κ. Λώλος, Πιτούλης, Πορφύρης, αλλά δεν πήγε εκπρόσωπος της εταιρείας...!
Έπειτα από λίγες ημέρες ο ΟΛΗΓ έκανε μια επιπλέον απευθείας ανάθεση σε συγγενικό πρόσωπο της προέδρου της εταιρείας, ύψους 17.500 ευρώ για την προμήθεια και τοποθέτηση ασφάλτου για το τμήμα εντός λιμένα εσωτερικού, δηλαδή στον ίδιο χώρο των εργασιών του κυρίως έργου.
Ίσως ως μια κίνηση αποκατάστασης της ζημίας της εταιρείας ή καλής θέλησης; Ενδεχομένως...!
Παρ' όλα αυτά, οι εργασίες διακόπηκαν και πάλι, χωρίς να έχουμε έκτοτε κάποια επίσημη ενημέρωση. Φαίνεται, πως κανείς δε θέλει να μιλήσει για το θέμα. Ωστόσο η ίδια εταιρεία, όλο αυτό το διάστημα εκτελούσε κανονικά εργασίες σε άλλα δημόσια έργα, όπως αυτό του κόμβου Πλαταριάς, το οποίο και έχει σχεδόν ολοκληρώσει.
Δεν ξέρουμε τι έχει συμβεί στο συγκεκριμένο έργο, αλλά προκαλεί εντύπωση, δεδομένου ότι ξεκίνησε με πολύ καλό ρυθμό και ξαφνικά σταμάτησε.
Αξίζει να σημειωθεί πως η εν λόγω εταιρεία, (ΟΔΟΚΑΤ Α.Ε.) είναι μια από τις καλύτερες τεχνικές εταιρείες στην περιοχή μας (κι όχι μόνο), η οποία παραδίδει ποιοτικά δημόσια έργα.
Ίσως ως μια κίνηση αποκατάστασης της ζημίας της εταιρείας ή καλής θέλησης; Ενδεχομένως...!
Παρ' όλα αυτά, οι εργασίες διακόπηκαν και πάλι, χωρίς να έχουμε έκτοτε κάποια επίσημη ενημέρωση. Φαίνεται, πως κανείς δε θέλει να μιλήσει για το θέμα. Ωστόσο η ίδια εταιρεία, όλο αυτό το διάστημα εκτελούσε κανονικά εργασίες σε άλλα δημόσια έργα, όπως αυτό του κόμβου Πλαταριάς, το οποίο και έχει σχεδόν ολοκληρώσει.
Δεν ξέρουμε τι έχει συμβεί στο συγκεκριμένο έργο, αλλά προκαλεί εντύπωση, δεδομένου ότι ξεκίνησε με πολύ καλό ρυθμό και ξαφνικά σταμάτησε.
Αξίζει να σημειωθεί πως η εν λόγω εταιρεία, (ΟΔΟΚΑΤ Α.Ε.) είναι μια από τις καλύτερες τεχνικές εταιρείες στην περιοχή μας (κι όχι μόνο), η οποία παραδίδει ποιοτικά δημόσια έργα.
Επομένως, ρωτάμε τον ΟΛΗΓ, που είναι ο φορέας υλοποίησης του έργου:
Τι συμβαίνει και έχει σταματήσει το έργο;
Πρόκειται για διαδικαστικό ζήτημα που θέλει το χρόνο του;
Έχει περάσει σε φάση υποκατάστασης του αναδόχου;
Τι ακριβώς συμβαίνει;
Τι συμβαίνει και έχει σταματήσει το έργο;
Πρόκειται για διαδικαστικό ζήτημα που θέλει το χρόνο του;
Έχει περάσει σε φάση υποκατάστασης του αναδόχου;
Τι ακριβώς συμβαίνει;
Ειδικά αυτό το διάστημα που λόγω περιορισμού μετακινήσεων -εξαιτίας του κορωνοϊού- θα ήταν πιο εύκολο για την εταιρεία να προχωρήσει τις εργασίες και χωρίς ιδιαίτερη όχληση για τους πολίτες, το έργο έχει μείνει στάσιμο.
Ίσως να θέλουνε να το ξεκινήσουν τον Αύγουστο για να ταλαιπωρούμαστε όλοι κι αφού ο εργολάβος έχει ολοκληρώσει άλλα δημόσια έργα που κατασκευάζει!
Ίσως να θέλουνε να το ξεκινήσουν τον Αύγουστο για να ταλαιπωρούμαστε όλοι κι αφού ο εργολάβος έχει ολοκληρώσει άλλα δημόσια έργα που κατασκευάζει!
Ωστόσο, ο ΟΛΗΓ οφείλει τουλάχιστον να ενημερώσει τους πολίτες, αν δεν είναι στο χέρι του να κάνει κάτι περισσότερο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου